donderdag 8 september 2011

Ook voor kleine mensjes....


Voor alle leeftijden is er een leuk cadeautje te vinden in de winkel.....


Planken vol gevuld met kleine schatten....


Ook Emma heeft oog voor de kleintjes....


Een hele kast vol met leuke spulletjes....
voor een (kraam) cadeautje of gewoon zomaar....

Deze muizenfamilie is toch schattig?
Dus zoals je ziet: ook voor kleine mensjes is er wat leuks te vinden....
al blijf ik het ook allemaal erg leuk vinden !

Zaterdag is een heel bijzondere dag, later meer hierover.....

Liefs Lia

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattige post met al die mooie meisjes dingetjes Lia...ik ben in ieder geval fan hoor!!!fijne dag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige spulletjes allemaal Lia en ik heb het met eigen ogen gezien..
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk sfeertje....die koppen met die muisjes!!!GAAF!!! die zou mijn jongste ook wel willen....

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dansende muisjes zijn helemaal lief.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er lief allemaal uit zeg.... wat zullen de kleintes daar van genieten en de mama's ook hahahah lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alleen kleine mensjes vinden dit leuk, ben zelf ook fan ;)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch mooie spulletjes in je winkel staan, voor groot en klein!

    Ik wens je nog een fijne dag Lia! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer gezellig gister! Ben benieuwd naar de herfstsfeer, succes morgen en tot zaterdag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,
    Dat kleine mannetje bovenaan vind ik super. Maar al die Vera dingetjes... Mmmmm heerlijk.
    Wat een mooie dingen heb jij in je winkel. Ik zie zo al een paar spulletjes die ik zo zou kopen... Maar dan moet ik wel een keer naar je winkel komen natuurlijk. Staat op mijn ´to do´ lijstje hoor...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen