woensdag 9 november 2011

Winter'season'

Vandaag een berichtje van de fotograaf.......Lia heeft het zo druk en komt niet aan bloggen toe....
Vrijdag was ik gezellig even in de winkel, na een heerlijke rit door het Kralingse Bos in herfstkleuren...



House of Seasons ligt op zo'n mooie plek in Rotterdam, vlakbij het Kralingse Bos waar je niet alleen een mooie wandeling kunt maken maar ook gezellig wat kunt drinken bij
de Tuinen met uitzicht op de Kralingse plas of een lekkere pannenkoek kunt eten bij boshut de Big.
Maar ook midden in de schitterende wijk Kralingen, met statige oude herenhuizen en prachtige lanen om doorheen te wandelen of fietsen.
En iedere keer als ik naar Lia fiets doe ik dat, dus is de weg ernaar toe altijd al genieten!
Als ik de Voorschoterlaan in kom rijden ruik ik de winkel al.......de geur van de geurzakjes, geurkaarsjes en zeepluchtjes komen je tegemoed...
(het blijft nog even een verrassing voor welk nieuw merk ze gaat kiezen .....)



Eenmaal binnen is het druk, bezoekers lopen rond in de gezellige winkel, op zoek naar een cadeautje of om zichzelf eens lekker te verwennen.
 Ook ik doe altijd even een rondje en iedere keer weer zie ik zulke mooie nieuwe dingen. Dit keer was ik zonder camera, helaas helaas, want er stond weer zoveel leuks dat ik jullie graag had laten zien.

Zoals de  high-tea-serie. Sinds kort verkoopt Lia een hele serie van het merk Talking Tables met allemaal leuke items.  

Van een opvouwbare etagère, tot cupcake-vormpjes en high-tea- Crackers (net als de ChristmasCrackers die Lia natuurlijk ook verkoopt!).

Daarnaast waren de tassen en portemonnees  van het merk Chabo en World of Bessy met 20% korting.
Goed dat ik m'n dochter niet bij me had :)


Deze prachtige uilen had ik al eerder op de foto gezet, zijn ze niet mooi!
Volgens mij passen ze in ieder interieur en ze zijn er ook in paars.


Deze winter is de winter van de uil want je ziet ze op allerlei manieren terug komen. Deze zijn van mooi keramiek, maar in de WIT-post waren ze sneeuwwit en als kerstdecoratie gebruikt.




Zaterdag komt de Sint alweer in het land, dus breekt de tijd van het kopen van cadeautjes weer aan .De dagen worden dus nog drukker voor Lia en haar winkelmeiden en af en toe zal ik dan ook een postje hier maken om jullie mee te laten genieten van al die prachtige spullen in haar winkel en de verhalen van House of Seasons.



Volgende keer het verhaal van de boom in de winkel. Alvast een voorproefje....



 Het winterseizoen is nu echt begonnen!
Tot gauw dus!

(Kijk hier als je wilt weten welke winkels er nog meer te vinden zijn in de omgeving van House of Seasons.)


Liefs namens Lia,
Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hey, Lieve Jolanda,
    Dankje voor deze leuke post!
    Heerlijk, even adempauze, ik ben ZOOOO moe, veelste veel te doen, en ik ben geen 49 meer.....
    Dus ik geniet er even van dat jij mn lieve trouwe volgsters en klanten een beetje op de hoogte hou!
    Dankjewel je bent een kanjer!


    en natuurlijk ook voor jullie allemaal:
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh heerlijk wat een combi zeg bos en een prachtige winkel dat wil je toch elke dag!!
    Ik heb weer genoten hoor!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie dit grappig gedaan meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Jolanda dat voor je doet,scheelt toch weer eventjes.
    mooie plaatjes in ieder geval.

    fijne avond en rust lekker uit.
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk een gezamenlijke post! en wat lijkt de foto van het bos veel op die ik gisteren op mijn blog geplaatst heb, grappig want het ligt vele kilometers bij elkaar vandaan!
    ik vind de kerstboompjes zo leuk!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia en Jolanda,
    Wat een heerlijke post is dit weer. Fijn dat we op deze manier lekker op de hoogte blijven. Ik begrijp maar al te goed dat jij, Lia, het heel druk heeft in haar winkel. En als je dan ´s avonds thuiskomt heb je geen puf meer om nog een post te maken. Hooguit om wat bij te lezen, maar daar zal dat wel even bij blijven. Wat lief dus van jou,Jolanda, dat je zulke mooie foto´s blijft maken en dit met ons allen deelt.
    Super mooi!!
    Ik wens jullie beiden een heel fijne avond,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lia boft maar met jou Jolanda...en wij ook want zo blijven wij een beetje op de hoogte!! Lia, denk wel goed om jezelf hoor, anders lig je met de kerst van moeheid te slapen onder de boom ;-)!

    Lieve groetjes voor jullie allebei!! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een boom !! prachtig......liefs jullie beide....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig een gezamenlijke post! Zoals gewoonlijk weer prachtige foto's om even rustig van te genieten.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,

    Wat lief dat jij een berichtje voor Lia hebt geplaatst! Doe haar maar de hartelijke groet en wens haar sterkte met alle drukte!!

    Lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen