dinsdag 27 december 2011

Kerst-Outlet



Helaas.......
de wonderlijke sfeervolle kerstdagen zijn weer voorbij. Ik hoop dat jullie met jullie familie en vrienden er weer mooie herinneringen bij hebben gekregen.
Nog even een weekje en dan beginnen we weer aan een nieuw jaar. Voor veel van ons is het nog even een moeilijke week, het afsluiten van een jaar met veel verdriet. Maar volgend jaar gaan we er weer met elkaar wat mooie momenten bij creƫren!
En ik hoop jullie als nieuwe blogvriendinnen nog veel te mogen tegenkomen, jullie hebben me dit jaar weer een stukje op weg geholpen, dank je daarvoor!

Voor de winkel breekt er een hectische tijd aan, einde van het jaar, er moet ineens weer veel.......
Balansen, uitverkoop voorbereiden, kerstsfeer weg uit de winkel, wat ook altijd weer een hele klus is!
Maar eerst voor iedereen die er niet genoeg van krijgen, nog even KERSTSALE!!!


   



                                                                       LIEFS

                                                                             LIA


7 opmerkingen:

  1. Op een gegevens moment is de winkel denk ik niet meer netjes te krijgen, dus dan is de sale wel lekker op alle sop te ruimen lijkt me.
    Ook deze laatste week succes, en voor het nieuwe jaar heel gezondheid, liefde en succes.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze kerstdagen zijn goed verlopen hoor. We hebben leuke dagen gehad. Ik besef heel goed dat dit niet voor iedereen zo is. En dat er mensen zijn die blij zijn dat 2011 over een paar dagen achter de rug is. Met frisse moed naar 2012! Jammer dat ik niet in de buurt woon Lia, want ik zie zoveel leuke spulletjes op je blog staan. Ben altijd zo gek op kerstspulletjes.
    Ik wens je veel succes met de laatste loodjes.

    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia,

    Wat een drukke, maar ook emotionele tijd voor jullie. Ik wens je veel sterkte, maar aan de andere kant ook plezier in de winkel toe.

    Jij ook bedankt voor je vriendschap het afgelopen jaar. Onze Rotterdamse 'thee' houden we er het komende jaar gewoon in!

    Lieve groeten,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met alles deze week; volgend jaar plan ik toch echt even een bezoek in om al die engeltjes 'live' te komen bekijken en dan gaat er vast minstens eentje mee naar huis. Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia,
    Ja, ze zijn weer voorbij, de kerstdagen. Voor mij waren het eigenlijk best heel gewone dagen, omdat ik moest werken natuurlijk en ook omdat Ben niet thuis was... Alleen kerstavond had ik echt het gevoel van kerst. Op mijn werk waren alleen een paar bewoners, die niet naar huis konden en met hen hebben we heerlijk geluisterd naar ouderwetse kerstliedjes, die we vroeger al in de kerk zongen. Dat was ook leuk hoor, en extra lekker gegeten natuurlijk...
    Morgen ga ik Ben weer ophalen en dan is hij lekker met oud en nieuw thuis. Ik moet alleen nog donderdag werken en ben dan ook vrij tot en met 2 januari. Heerlijk...
    Succes jij, met je balansen, uitverkoop voorbereiden en alles wat er nog bij komt kijken.
    Lieve groet en tot snel weer...
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What beautiful Christmas photos...hope your Christmas was Merry and Bright. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Lia,

    Wat een ontzettend leuk blog heb je zeg!
    En je winkel ziet er zo schattig uit..
    Heel graag wil ik je volgen.

    Wens je een gezellige jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2012!

    Alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen