maandag 30 januari 2012

Berenleuke week........

Zo meisjes, eindelijk is het dan zover, voor jullie die stiekem altijd een beetje kind zijn gebleven (wie niet...) ga ik deze week iedere dag een stukje van mijn BERENHUIS laten zien!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren begonnen met de GROTE (kleine) schoonmaak en het berenhuis weer spic en span gemaakt, (met een kwast, misschien nog een tip voor de challenge van Musje zie: http://wonenentuinierenmetmusje.blogspot.com/2012/01/schoonmakenwat-gebruiken-jullie.html over onze favoriete schoonmaakprodukten).

Dus het is nu OPENHUIS bij de berenfamilie 


                                                    WELKOM.........................


Vandaag is eigenlijk geen goeie dag om open huis te hebben, want vaderbeer is een beetje 'undertheweather" .......



 Dus hij laat zich vandaag een beetje pamperen........       




lekker in bed met een kopje thee 

Zijn warme slofjes staan al klaar op het berenvelletje (nepbeer natuurlijk!)
Mooi beddengoed zeg.........
Home Made!!







  
Dochterlief vind het wel gezellig 
en gaat eens even .............

                            op de kaptafel van haar moeder kijken..........




Wat heeft mammabeer toch een leuke spulletjes.......

Oh, een  van haar broertjes kijkt vanuit de kinderkamer, even om het hoekje, nieuwsgierig als hij is....

 Zal ik jullie eens een foto laten zien van de imposante hoeden en tassenverzameling van de Mevrouw des Huizes.............




En een kijkje in hun kledingkast, bretels aan de kastdeur rechts, dikke truien en vesten en dekens in de kast, klaar voor de kou!
En VEEL hoedendozen natuurlijk......




IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VONDEN EN MORGEN WEER KOMEN KIJKEN??????

                                                                           

                                   LIEFS
                                     LIA







15 opmerkingen:

  1. Wowwwww wat leuk zeg heerlijk zitten genieten hier zoiets had je vroeger niet ..... prachtig zou zo weer kind willen zijn hahahaha fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk kom ik morgen weer kijken! Wat een bere-gezellig berenhuis!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van de berenfamilie en hun leventje in het klein, echte details allemaal in het klein, onvoorstelbaar. Ziet er prachtig uit. In mijn jonge jaren was ik hier helemaal verzot op, want zo had je ook poppenhuizen en ik kreeg er maar geen, mijn buurmeisje had er wel een en ik ging echt dagelijks aan de deur voor met haar poppenhuis te spelen (mensen zullen wel gek zijn geworden van mij hihi). Tot morgen en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig berenhuis en al die accessoires...heel bijzonder! Morgen kom ik weer kijken hoor!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat is dit leuk! Daar ben ik nog graag even kind voor. Alleen al de sfeer.
    Ik kom morgen graag weer kijken en wens vaderbeer veel beterschap!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk !!..ik heb genoten......liefs van mij....xxx....tot morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vind ik dit leuk zeg! Al die beren en die spulletjes, Geweldig!
    Ook ik kom morgen zeker weer een kijkje nemen :)

    Groetjes en tot morgen,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En of ik het leuk vond....geweldig....wat een wereld op zich.....
    Logisch dat papa beer ziek is nu...het weer is er naar....maar ik zie gelukkig veel warme kleding en sloffen en een heerlijk warm bed dus hij is vast snel weer beter.

    Verheug me op het vervolg

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Lia, ik kom morgen zeker weer kijken


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig. En wat heeft de berenfamilie veel spulletjes.
    Beterschap voor papa beer hoor. Ik kom morgen weer langs hoor.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,
    Wat leuk! Ik vond het beregezellig om mee tekijken in je berenhuis!
    Heel mooi gemaakt allemaal, knap hoor!
    Liefs, Marion -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,

    Wat ziet je berenhuis er geweldig uit! Ik heb mijn ogen uitgekeken naar alle kleine details (hoeden, dekens, truien, tassen....) Heb je dat allemaal zelf gemaakt? Wat ontzettend knap!

    Een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Lia,
    Ik heb je berenhuis bekeken en vind het GEWELDIG!! hier kan ik
    uren naar kijken, het zit in de familie, mijn zusjes maken prachtige
    beren. Ik ben van de week nog in je winkel geweest, maar ik kom me niet voorstellen
    want je had het nogal druk, volgende keer misschien.
    Hartelijke groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een prachtig berenhuis zeg,als ik dat zie heb ik nog heel veel werk in mijn berenhuisje hoor.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen