vrijdag 10 februari 2012

GARAGESALE.......................

Voor iedereen die in de buurt woont...........





A.s zaterdag 11 februari hebben we samen met BAZOU, van de mooie sieraden die wij ook in de winkel verkopen, een

                GARAGESALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






In de Slotstraat nr. 30, zijstraat tussen de Avenue Concordia en de Hoflaan,  
                            van 12 tot 4 uur.
Met een hapje en een drankje kunnen jullie hele leuke modekoopjes en meer, verwachten!
Helaas is er geen Elfstedentocht, dus kom zaterdag even bij ons langs!!!!!

Misschien gecombineerd met een bezoekje aan House of Seasons?
Waar wij de laatste week SALE hebben, voor iedereen die via het blog komt (codewoord is BLOG)



10%  extra  kassakorting op alle afgeprijsde     artikelen, ook op afgeprijsde kleding en accessoires!!!



Graag tot zaterdag,

Liefs
Lia

7 opmerkingen:

  1. Succes,ik hou helaas niet van sieraden,ik krijg het er benauwd van,ja raar,ik weet het haha,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Morgen gaat niet lukken, maar binnenkort hoor, samen met Sanne weer, en misschien ook wel met Laura dit keer...
    Ik wens je een heel fijne avond en een geweldig mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha LIa.
    Dat is goed nieuws, Nieuwerkerk!, Toevallig was ik er deze week weer na 6 jaar. Ik had steeds prikogen , dacht dat ik wist waar het van kwam, en ja hoor, het was raak. Twee nieuwe dingen waar ik niet tegen kon. En het is al weer over nu..Ik vroeg over gluten en ze vond dat heel makkelijk om te behandelen. Dus dat gaat goed komen.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je linkje is gelukt! Ik vond het ook weer zo gezellig vanmiddag in je winkeltje en zo leuk om weer een rondje met de camera te mogen doen. Ook als je je eigen camera hebt blijf ik komen hoor, je komt niet meer van me af:) Ik heb weer wat mooie plaatjes gemaakt zo met het zonlicht, ik ga er zondag wat mee doen en dan kijk jij maar weer wat jij er weer mee doet, snap je het nog! Hoop op een goede sale morgen voor je en tot gauw, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Lia, dat ziet eruit als een leuke winkel zeg. We hopen je ooit eens te bezoeken, maar t zal helaas niet dit weekend zijn. Heel veel succes met de sale. En echt lief dat je onzs Dream-link hebt geplaatst.
    liefs,
    Claire en KJ
    www.24Homes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag was ik even bij je aangekomen hoor, maar helaas niet in de buurt :) maar wat ziet het winkeltje er leuk uit:

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel fijne avond, Lia. Veel warme thee en opladen voor de nieuwe week xx

    BeantwoordenVerwijderen