woensdag 21 maart 2012

ZEEP...............


Vandaag laat ik jullie de afdeling ZEEPJES zien.

                                                                   Ook hier veel NIEUW BINNEN.


 

  

 Deze zeeptaartjes en zeepslingers zijn van LOTJE,
 ambachtelijk gemaakt met pure grondstoffen, daar houden wij van!

Nu volgen de BATHBOMBS
voor in bad dus, met verzorgende oliën.



Maar ook mooi om in de badkamer te zetten.....  (toch?)


En dan hebben we ook nog de zeep van PUUR ZEEP
de naam zegt het al, puur, verzorgend, ambachtelijk en MOOI!








Jammer dat jullie het niet kunnen ruiken,
maar misschien komen jullie eens langs, in het echt!

Fijne dag

Liefs

Lia

17 opmerkingen:

  1. ooh die met het viooltje wat prachtig!! ooh ik zou mijn neus bijna in de computer steken hihih
    fijne geurige dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat zou ik dat graag allemaal eens van dichtbij willen zien, helaas van noord Nederland naar Rotterdam is me even iets te ver.
    Het zier er allemaal geweldig uit!!!

    Fijne dag groeten Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die taartpunten.....die zien er zo lekker uit!!!Prachtig.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nahhhhhh TE zonde om te gebruiken toch?????? Wat een kunstwerkjes!!!!


    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan het bijna ruiken....geurfoto's de toekomst?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukkies !!...wat zal dat lekker ruiken...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan ze bijna ruiken....

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat jammer dat je zover van hier zit. Ik zou graag komen ruiken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet alleen een heerlijke geur, maar ook nog eens erg decoratief! Ik zie heel veel moois voorbij komen...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie zeepjes, te mooi om te gebruiken.
    Wat zijn er veel soorten zeg, nooit geweten hoor.
    Je hebt er prachtige foto's van gemaakt.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi,helaas kan ik niet zoveel geur verdragen.
    Maar wat een kunst werken zeg

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad jammer Lia. Maar het ziet er ook MOOI uit vind ik hoor. Al die vrolijke kleurtjes. Vind je header ook helemaal te gek met die cupcakejes, zie net dat dat ook zeepjes zijn.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi om te zien, de gebakjes en cupcakes vind ik zo leuk! Je header is mooi, helemaal in paassfeer. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jeetje wat een leuke blog heb je. en wat blijkt je zit ook nog eens in rotterdam. mijn eerste vrije zaterdag kom ik snel eens langs. en wat zijn die zeepjes onwijs schattig.

    groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,
    Wat zien die er allemaal ontzettend mooi uit zeg. Je zou ze allemaal wel willen hebben, of klinkt dat nu heel erg hebberig haha...
    Ik vind je header ook ontzettend mooi geworden zo...
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief allemaal, ik zou er ook een paar kunnen hangen her en der in huis, ik hou van alles dat lekker ruikt ;-) Het is alleen een beetje ver voor mij Rotterdam, maar moest ik in de buurt zijn sta je al in mijn adressen boek hoor ;-))

    Liefs
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je veel zeepjes en allemaal van die aparte.. Het zal zeker lekker ruiken. Je weet het he zo gauw ik kan kom ik weer langs.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen