zaterdag 20 oktober 2012

een stukje kerst....

Lieve allemaal,

Allereerst even een berichtje voor alle blogsterren die ik volg, ik kom regelmatig langs,
maar even te druk om overal een reaktie achter te laten.
Maar wat is het weer overal sfeervol, na de zomer zie je op alle blogs het seizoen veranderen,
net als in de natuur.
Overal komen de kaarsjes en de kastanjes, denneappels en dadeltakken.......
Bedankt voor jullie inspiratie!

Want daarmee ga ik morgen weer aan het werk, hoewel ik al een seizoen verder ben!
Morgen gaan we kerstbomen opzetten in de winkel........
Sorry voor iedereen die nu zucht en steunt, nu al!
Ja nu al, want over 2 maanden is het bijna Kerst
en weet je hoeveel mensen er genieten van de (lange) voorpret!!!!!

Deze week is er al veel gerestyled, veel hoekje zijn al klaar
en daarom hier alvast een klein stukje......



Liefs
Lia



11 opmerkingen:

  1. Ik vraag mij af of jij de kerstballen begin december dan al niet meer dan zat bent? Niet te hopen uiteraard want dan moet je het nog een maandje volhouden! Veel succes met het opzetten van de kerstbomen!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een winkel maar,dit is wel vroeg hoor.. Succes! Groetje s paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn ,een mens moest hem heel de winter kunnen laten staan hé
    Veel plezier ermee.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Ik kom zeker even kijken.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet jij maar van de kerstbomen en toebehoren...wij frutselen
    nog wel even met herfstdecoraties:)
    Heel veel plezier morgen!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je dan al maanden in de kerstsfeer bent, ga je dan thuis ook nog uitgebreid versieren of juist niet? Zodra de pepernoten en daarna de kerstspullen weer in de winkels komen, dan is het echt voorbij met de zomer ... hoewel het weer er momenteel eigenwijs toch even anders over denkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is er weer voor vandaag om het binnen mooi te maken! De schalen zien er top uit en zullen in de komende periode vast veel cadeau gegeven of gekocht worden om er zelf lekkere hapjes in te maken. Wat een mooie kleuren Lia, weer iets heel nieuws voor jou. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op al dat Kerstgedoe, ik kom gauw kijken.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,
    Zo te zien wordt het weer helemaal super geweldig gezellig bij je... En wat een werk weer hè? Maar goed dat je er dan ook lekker lang mee kunt doen...
    Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag, en alvast een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar dát betekent dus.....DE kerstornamentjes!!!! YEAH!!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je een winkel heb je geen keus om nu al met de kerst bezig te zijn. En aan deze eerste foto's te zien, wordt het vast heel gezellig in de winkel.
    Maar ik vond het toch wel fijn om vandaag nog echt met de herfst bezig te zijn.
    Een mooie week, Lia!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen