zondag 14 oktober 2012

The show must go on......

Lieve allemaal,

Heel, heel, heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden en meeleven met ons verdriet om Dante.
Het doet ons goed.

Maar The Show Must Go On, er staan mij (gelukkig) drukke weken te wachten.
De kerstspullen gaan deze week binnenkomen en dat betekent veel werk.
Ook zijn we de winkel aan het "stylen" en veranderen.
En volgende week zondag gaan we kerstbomen optuigen.
Dus: WORDT VERVOLGD!

Maar vandaag stonden wij OP STRAAT, wij deden mee met Kralingen op Straat
een leuke nieuwe lifestylemarkt in onze mooie wijk.
Het was erg nat helaas maar toch ondanks dat hebben we een hele leuke dag gehad.


HET House of Seasons TEAM!!!!!
Bedankt meiden!


Marian had haar eigen
winkeltje.....


Een primeur
De Veggie AGENDA!!!!
bij ons te koop!!!!!!


En we hadden nog een primeur, 
Jacqueline met haar eerste collectie teksten!
As-It-Is




  Kralingen op Straat




KOUD........


NAT.......


MOOI ennnnnnn LEKKER!!!!!


Vintage......



En zeker TOP!!!!
Goed gedaan Mirjam
Mijn compliment.
Zo doe je dat!


Mirjam en de pers.....

Morgen ga verder met het veranderen van de winkel,
ik hou jullie op de hoogte.....

Liefs
Lia


7 opmerkingen:

  1. Natuurlijk gaat het leven door, maar Dante maakte zo lang deel uit van je leven, dat verdriet daarbij absoluut op zijn plaats was en is.

    Jammer dat het vandaag zo nat en koud was in jullie wijk, het is toch veel leuker om in het zonnetje te staan. Daarover hadden wij hier geen klagen, ik heb vandaag geen drup zien vallen.

    Succes met de winkel, dat zorgt meteen voor een stuk afleiding.

    Liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, ziet er super uit! Succes en plezier met al je plannen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende keer wel even melden als er iets leuks te doen of te zien is, kunnen we allemaal even langskomen..
    '-)

    Liefs,

    Sterkte meid de komende tijd, eens komt er een dag dat de leuke en warme herinneringen de verdrietige naar de achtergrond doen schuiven. Echt geloof me, op een dag gebeurd dat, en dat is heel erg fijn.
    Denk als je verdrietig bent aan de leuke of gekke actie's van die lieve Dante, dan krijg je tranen van vreugde, en een kleine lach op je gezicht!
    Hou te taai...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeg, moet je toch eens terug lezen, of kijken op Facebook........
      Grapje hoor, ik kan kan ook niet alles bjhouden in blogland.
      En door Dante had ik er even geen erg meer in om het nog een keer op mijn blog te zetten.
      Dankje voor je lieve woorden, die helpen!
      Liefs
      Lia

      Verwijderen
  4. Oh Lia, wat lees ik nu.....Jee...wat ontzettend verdrietig. Wat zul je Dante missen in de winkel. Ze lag daar altijd zo heerlijk in haar mandje. Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Wij zijn gisteren ook nog even op de markt geweest, maar je collega's stonden achter de kraam. Doordat het ontzettend regende zijn Jan en ik vervolgens maar het café ingedoken :-) Ik hoop dat het voor jullie een beetje te doen was. Het was behoorlijk koud!! Jullie kraam zag er echter prachtig uit!

    Fijne week, hou je taai!

    Liefs en een dikke kus van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, and thank you for visiting my blog! Love all your photos...especially all the beautiful signs! Looks like it was a great show!
    xx
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gezellig ziet het er uit, ondanks de regen. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen