woensdag 12 december 2012

Kerstboompje.......

Wat er vandaag is gebeurd, wil ik jullie even laten zien!!!!!!!!!!!!!
In de Lusthofstraat sta ik bekend als een enorme
 (ik zeg het maar op zn Rotterdams) ZEIKERD!
Al jaren voer ik nl strijd bij de winkeliersvereniging om ook
op het (mijn) begin/eind van de straat eens een kerstboom te plaatsen
en niet altijd alleen maar in het midden van de straat.
Nou lieve allemaal,  
de aanhouder wint..........
Vandaag was echt mijn dag,
 eindelijk telt ook mijn hoekje van de straat mee!!!!!
kijk maar even mee wat er vandaag voor mijn deurtje werd neergezet...........




 







 Nu morgen nog een stopkontakt om dit stekkertje in te doen......


leuk BOOMPJE, toch?


Ik ben blij en zal voorlopig niet meer zeuren......

Alleen wil ik wel nog even jullie aandacht vragen
voor weer zo'n  TOPAKTIE van Lynda
ik weet niet hoe ze het doet,
ineens is er weer een geweldige sneeuwbal aan de rol gebracht,
 kijk maar eens even bij haar : 

Liefs
Lia


14 opmerkingen:

  1. Hahahaha. :-)
    Ze hebben je gehoord!!!
    Prachtige boom bij je nog mooiere pand.

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is nog eens leuk! Dat zie ik ze bij ons in Spijkenisse nog niet doen!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt? voor je deur! het is geweldig...!!
    Gaan ze 'm ook nog versieren? of lichtjes erin?
    Maar zo istie ook al mooi hoor.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, dan toch wel gelijk een boom die je niet over het hoofd kan zien. Ha, ha, je bent echt geen zeikerd als je ook eens zo'n geweldige boom voor je deur wilt hebben hoor. Ik vind het dé perfecte plek! Geniet er maar van.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er letterlijk en figuurlijk ENORM goed in geslaagd, tjonge...wat een boom! Ik zie het al helemaal voor me hoe jij nu 's morgens de winkel binnen stapt! Sowieso bijzonder tevreden en met een glimlach van oor tot oor ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet maar weer dat je nek uit steken niet voor niks is geweest. Jeetje wat een giga boom heb je voor de deur staan. En wat een super gaaf pand heb je. Wauw wat mooi.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ja nu heb je je boompje en het werd ook geen kleintje.
    Gezellig toch?
    Geniet van deze bijzondere tijd.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!!Kijk en zo blijkt maar weer....de aanhouder wint!

    groetjes en veel plezier van de boom!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha zo'n boom is ook niet echt te missen. Heel gaaf dat hij nu bij jou voor de deur staat. Veel plezier ervan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Boompje......ze hebben meteen maar groots uitgepakt....heb je zo lopen zeuren hahaha.
    Wat een mooie sfeerbrenger zo vlak voor je winkel en wat zal het mooi staan als s'avonds de lichtjes aan gaan Lia.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia,
    Gave boom en wat zal dat gezellig staan als straks de lampjes branden! Nu maar hopen dat het niet gaat stormen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat doet die grote meneer daar op de foto?? Had zo op de kabouters kunnen gaan staan! Gevaarlijke situatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen