dinsdag 23 april 2013

Ik doe weer mee......

Lieve allemaal,

Wat een moeilijke tijd voor mij en ons.
Wat fijn dat jullie zo meeleven!
Hartverwarmend, jullie reakties, mailtjes en kaarten!
En de aanwezigheid van 2 blogvriendinnen bij het afscheid van mijn vader.
Wat een mooie vriendschappen, ontstaan door het bloggen.
Meiden bedankt!

En dan wil ik nu maar weer eens"gewone"posten gaan plaatsen.
Want in de winkel is er in de tussentijd ook weer veel nieuws binnen gekomen en
zijn we weer aan het stylen gegaan.
Het begint bij één hoekje en uiteindelijk komen er nog vele hoekjes bij 
die ook weer een ander sfeertje hebben gekregen. 

Een sfeerimpressie,
Details volgen......







Pffffft,
als ik zo deze foto's zie, 
dan denk ik:
wat een chaos daar zeg!
Maar dat valt mee hoor,
als je in de winkel bent.


Liefs
Lia

                        PS ik zie dat ik er weer volgsteRRen bij heb gekregen, hartelijk welkom!



11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent Lia! Het is heftig om je vader te verliezen, dus dat zal best nog tijd nodig hebben en dat mag ook!

    Heerlijk dat je weer mag schuiven in de winkel, dat lijkt mij erg leuk om te doen...elke keer weer nieuwe hoekjes en plekjes maken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom het gauw 'life' bekijken, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeilijk om de draad van de normale dingen weer op te pakken,
    toch goed dat je dan de afleiding hebt, lekker rommelen in je winkel.
    Sterkte met alles!!

    Lieve groet,
    Eefie
    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er zeer verleiderlijk uit, jammer dat ik zover af woon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent Lia! Na zo'n heftige tijd is het ook goed om je normale ritme weer op te pakken. En verdriet is onvoorspelbaar, dat kan je zomaar overvallen.
    Je hebt de draad in de winkel weer opgepakt en het ziet er heel gezellig uit.!
    Ik wens je heel veel sterkte met alles!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed van je Lia dat je de draad weer op probeert te pakken,lekker rommelen in je winkel. Ik ben mijn man aan het opporren om een keertje langs te gaan dus wie weet...het ziet er allemaal zo leuk uit,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer bent...en geloof me dit heeft meer tijd nodig dan een paar weken....maanden jaren......maar het komt goed ooit zeggen ze......zei zij.....die vader ...moeder en broer al heeft verloren.....sterkte meis......dikke kus !!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is fijn weer iets van je te horen. Het kost tijd, dit enorme verlies en dat gevoel wordt met de tijd iets minder heftig. Neem de tijd die je nodig hebt. Je foto's zijn prachtig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug in het "gewone" leven. Maar "gewoon" is het niet meer. Er zal altijd een steek te voelen zijn om het gemis. Alleen zul je er steeds beter mee leren omgaan, maar het is nooit weg. En dat hoeft ook niet...Het laat je beseffen dat het leven het belangrijkste is wat er bestaat en dat we er het beste van moeten maken!

    En je winkel: het lijkt me heerlijk om hier doorheen te snuffelen en leuke hoekjes te maken! Ik zie al heel veel dingen, die mijn hartje sneller laten kloppen...Veel plezier met rommelen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed weer iets van je te lezen. Fijn dat je afleiding hebt in je winkel.
    En daar is heel wat te zien en te koop!
    Sterkte verder, hoor. Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat je er weer ben weer genoten van je post ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen