woensdag 24 juli 2013

VEEL geur.........

Vaak horen we van klanten dat ze ons (de winkel.....)
al ver in de straat ruiken!
Zelf ruik je het niet meer omdat je er de hele week instaat en er aan gewend bent, helaas!
Ook de kadootjes die meegaan ruiken naar House of Seasons!
We hebben dan ook veel geurspullen in de winkel.
Zeep, geurkaarsjes, 
Fresh Scent de heerlijke geursteentjes voor op een geurbrander,
Bodylotion, handcreme, een heerlijke herenlijn,
verse lavendel enz enz....................
Hier een impressie.











Tot zover de zeep......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fresh Scent 
kiezen op 
kleur 
of 
geur?





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Geurkaarsjes
geurzakjes
roomspray
geurolie 
&
reed diffusers
om alle kamers in huis 
een heerlijke geurtje te geven!






Helaas kan ik geen geurtje toevoegen aan deze post
maar jullie zullen dat er even zelf bij moeten visualiseren.

~~~~~~~~~~


In de  volgende post neem ik jullie mee
voor een high tea bij Madame Masette,
samen met mijn HOUSE FOTOGRAAF.
Dus dat wordt een stereopost voor Mme!

Liefs
Lia










12 opmerkingen:

  1. Ja! Mme Masette is een erg leuke zaak. Ik had ook wel mee gewild ;-)
    O ja, morgen ga ik naar Rockanje. 'K zal je vorige post nog even goed lezen, over dat pad bij Oostvoorne. Misschien een idee om met mijn vriendin naartoe te gaan.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs als de winkel dicht is ruik je buiten de zeepjes!
    Het ziet er zo feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het dan ook heerlijk om in je winkel te zijn! Zo leuk al die verschillende zeepjes en geurtjes, binnenkort (als het weer iets koeler is) zal ik wel weer binnenwippen, wil nog een leuke beker!
    Fijne geurige zomerdag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je hoe lekker het bij House of Seasons is met de airco aan!!!!!
      We kregen al een verzoek van een klant die wilde komen slapen.....
      Tot snel
      liefs
      Lia

      Verwijderen
  4. Het ruikt ook altijd heerlijk bij je. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, van die heerlijke hebbedingen!
    Ik heb ook overal zeepjes liggen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook verzot op de Scent-chips. Niet overheersend maar gewoon een vleugje...hmmmm, heerlijk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom gauw weer ruiken maar eerst gezellig highteaen, met camera:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey...zie dat je de geurtjes van Green Leaf hebt!!
    Dan ken je Sander Visser (van SAJOVI)vast ook.
    Dat is mijn oude baas(nou ja...werkgever hahaha)
    Toen hij zijn winkel nog had.
    Ik ben nog weleens met hem naar de beurs geweest...zo leuk om te doen!!
    Ik rook het na een dag zelf ook nooit meer in de winkel hoor....wel als er net weer een nieuwe lading binnen gekomen was....heerlijk!!

    groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ken ik Sander!
      Dankje voor je leuke reaktie.
      liefs
      Lia

      Verwijderen
  9. Hoi Lia,

    Altijd leuk om foto's van je winkel te zien. Het is alsof ik er weer even ben! Het lukt mij maar niet om langs te komen. Werk en een volle agenda houden mij tegen. Ik hoop dat ik gauw een gaatje vindt, zodat ik bij je langs kan komen!! En anders .....zien wij elkaar op de tuin :-)

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen