maandag 9 september 2013

20 JAAR!!!! deel 1.......



                                             House of Seasons

                                  ~ lifestylewinkel sinds 1993~



WAT was het spannend, 20 jaar geleden!
In  de Lusthofstraat op nummer 96 ging op 10 september 1993 
voor het eerst de deur van House of Seasons open.
Eindelijk had ik mijn eigen winkel!

Vele dromen had ik al gehad vanaf mijn 20e
over een 2e handskledingwinkeltje, 
een koffie en theezaak met lekkere en gezonde hapjes erbij 
of een antiekwinkeltje.
Toen was dat allemaal nog niet Hip & Trendy 
en heette het nog geen Vintage, Brocante of Lifestyle.
Eigenlijk is House of Seasons dus al lang geleden begonnen 
om te worden wat het nu is, 
al mijn dromen die werkelijkheid zijn geworden.

Het is een lang verhaal maar bij 20 jaar House of Seasons 
is het toch leuk om dit eens te vertellen??????
Vandaar dat ik jullie in deze bijzondere week iedere dag een stukje van het verhaal vertel.


                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gisteren hadden we een klein feestje, 


met balonnen.......


Een tafel vol met 20 jaar herinneringen.

hapjes...

kadootjes...

 mooie bloemen
en een toost!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En deze week  hebben we ook een feestje in de winkel.

Kom even langs & volg ons op Facebook
waar we deze week, 
iedere dag iets te melden hebben!
En bij een feestje horen cadeautjes, 
in dit geval voor de klant! 
Vieren jullie een beetje met me mee?

Liefs
Lia

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd natuurlijk en wat leuk zo'n begin feestje met je eigen meiden. Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd met het 20 jarig bestaan.
    Feest ze...

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd, Lia, met deze mijlpaal!
    Dat is zeker een feest waard!
    Ik wens je een bijzondere en feestelijke week toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! 20 jaar is heel wat en het vieren waard.
    Ik wens je heel veel plezier deze week!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum! Wat had jij een vooruitziende blik toen je dit 20 jaar geleden begon. Hoe hip is vintage, brocante nu?! Wat zul jij trots zijn op je prachtige winkel, zeker in deze tijd. Zo zie je maar weer: kwaliteit én service houdt het langste stand!
    Geniet van je feestweek en hopelijk komen er door de jaren heen meer van zo'n jubilea's...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Lia, met het 20-jarig bestaan van House of Seasons! Je mag trots zijn op je mooie winkel, met je enthousiasme en passie voor het vak heb je dit allemaal bereikt en weet je je ook nu in moeilijke tijden staande te houden. Ik hoop dat je nog lang je passie in House of Seasons kwijt kunt, maar daar heb ik alle vertrouwen in!!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel hartelijk gefeliciteerd. Geweldig, geweldig, jouw winkel en wat je ons aanbiedt. Zoveel mooie en gevarieerde spullen. Ik heb 2 keer in Rotterdam Kralingen gelogeerd en jouw winkel ontdekt en er 2 keer gekocht en ik heb het nu nog en ben er zo blij mee. Ik woon in België en volgend jaar kom ik weer als ik in Rotterdam ben. Heel veel succes en plezier met je winkel en nog gecondoleerd met je vader. Een groot verlies.....
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje voor je lieve reaktie en ik vind het erg leuk dat ik volgend jaar weer bij jou weekendje Rotterdam hoor!
      Liefs
      Lia

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd Lia! 20 jaar House of Seasons is een feestje waard en dat kan alleen maar als je hart bij je winkel en je vak ligt. Dat je nog maar heel lang je enthousiasme mag houden want dit soort winkeltjes zijn er gewoon te weinig. Geniet van al het feestplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lia,

    Nogmaals van Harte Gefeliciteerd met het 20 jarige bestaan van de winkel! Wat ziet het er gezellig uit bij je thuis. Jammer dat ik het gisteren heb gemist. Ik was er graag bij geweest, maar dat weet je :-)!

    Veel liefs & tot gauw,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! En nog vele jaren!!!!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Lia, Van harte gefeliciteerd met 20 jaar deze leuke winkel. Apart in zijn soort. Ik denk dat ik in de beginjaren zelfs ook al eens geweest ben.
    Binnenkort ga ik weer eens langskomen hoor, leuk!
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen