zondag 17 november 2013

Back in time.....

Lieve allemaal,
De seizoenen lopen op dit moment bij ons erg door elkaar.
In de herfst gingen wij naar de zomer, terug, meteen in de kerstsfeer, 
dan terug naar Sint 
en nu een post over de zomervakantie in de herfst.
Zijn jullie er nog??????
Begin oktober zijn we (eindelijk) een weekje wezen cruisen.
Jacques wilde dit al jaren maar doordat wij altijd 
onze lieve Dante meenamen op vakantie 
was dit onmogelijk.
Dus nu moest het er maar eens van komen.........
Ik was erg sceptisch, zou ik dit wel leuk vinden?????
AL die mensen, op een boot waar je niet zomaar van af kan,
stel dat je het niet leuk meer vindt??????
En dan mijn glutenintolerantie, zouden ze wel lekker eten hebben voor mij?
Nou ik kan jullie vertellen.....
JA JA JA en nog eens JA!
Het werd een heerlijke week, volgend jaar weer!

Een paar van de vele vele foto's............


 




 








VEEL GANGEN
300meterlangschip
meerdere malen liepen we de verkeerde kant op
dat is
300 meter heen en weer

 
Voor nu lekker slapen,
maar er komen nog meer posten
ik moet toch wat met al die foto's!



TRUSTE
LIEFS
LIA

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er gaaf uit Lia, al denk ik niet dat ik zou kiezen voor een langdurig verblijf op een boot. Wordt geen succes wanneer de golven nog al heen en weer deinen, ik word al nerveus van het idee ;-).

    Heel prettig voor jou dat er zo goed rekening werd gehouden met je gluten-dieet, dat is toch wel een belangrijk punt! Fijn dat jullie zo genoten hebben en het voor herhaling vatbaar is!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen zeebenen maar super dat jullie zo'n weekje hebben gehad en dat ze zelfs rekening hielden met je menukaart. Ik ben nog flink aan het puzzelen daarmee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Wat moet dat heerlijk ontspannen geweest zijn, zo'n week op zo'n mooi schip. Prachtige uitzichten hadden jullie. En wat fijn dat je er gluten-vrij kon eten! Ik ben heel benieuwd naar de volgende foto's.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk, de fotos van de vakantie! Ik ben benieuwd naar de volgende fotos, want dit smaakt naar meer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat maar komen, ik geniet er van! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat jullie dit konden doen!
    De foto's zijn prachtig! Lekker genieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ongelooflijk
    Dat ik dit nu pas lees allemaal
    Wat geweldig Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben weer een stukje meegegaan op jullie reis en geniet.....heerlijk Lia.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen