dinsdag 3 december 2013

Hoor wie klopt daar.................

Lieve allemaal,
Weet dat ik heel erg baal!
In deze drukke, hectische maar O ZO gezellige tijd,
zijn er veel mensen die ik benijd.
Heerlijk genieten, shoppen en voorpret zit er voor mij niet in
maar werken doe ik ook niet met tegenzin!
Weinig tijd over om van jullie blogs te genieten
want ik speel nu de rol van vele inpakpieten!
Om jullie even te zeggen dat ik wel aan jullie denk
Is deze blogpost wat ik jullie schenk....................







 

Helaas kan ik echt niet van die chocoladeletters afblijven, 
dus dit is nu mijn probleem........


Ik wens jullie allemaal
een hele fijne Sinterklaasavond!

Heel veel liefs van de enige echte 
HOuSe oF SeASoNs
InPAkPIeT!


8 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Wat grappig heb je dit gedaan. We snappen best dat dit voor jou zo ongeveer de allerdrukste tijd van het jaar moet zijn. En dat je dus geen tijd hebt voor andere dingen... Geniet van de winkel, de drukte, de gezelligheid en van het inpakken...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Piet,
    Wat een verdriet,
    maar zonder Pieten als jij,
    Werd menig mens minder blij!
    Kijk eens wat een moois jij toont
    En dat dus de moeite loont!
    Hoop er snel ook van te genieten,
    Doe alvast de groeten aan je mede Pieten!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met alle gezellige drukte lieve Lia, ik weet zeker dat Sinterklaas je heel dankbaar is voor al je hulp!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gezegd, lieve Lia!
    Ik denk dat heel veel collega's en winkelpersoneel deze dagen zo beleven.
    Maar wat maak je ook weer veel mensen blij met een lief woord, advies en mooi papier.
    Ik hoop van harte dat als je vanavond en morgenavond thuis komt heerlijk verwend wordt door een Thuispiet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hoeft niet te shoppen want je hebt al de leukste winkel die er is! Ik hoop dat je heeeeel moe bent donderdag :) is een goed teken toch? Ben je er vrijdagmiddag? Wil even wat fotos komen maken voor mn december daily....lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan heb je dit gehad, kun je weer druk in de weer voor de kerstdagen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is maar goed dat er in Rotterdam zo'n adresje is waar inpakpiet druk bezig is. Geniet van al deze drukke, maar zo gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet maar lekker....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen