maandag 14 april 2014

Een raadplaat.......................

Weten jullie waar dit is????
Een andere kijk op een tuin die jullie kennen......................
Met andere ogen bekeken dan jullie gewend zijn!
En met een veeeeeeel eenvoudigere camera :) gefotografeerd.










Nu moeten jullie het door gaan krijgen...



Weten jullie het?

Ik vond het leuk om de tuin van MADELIEF
die jullie normaal zien vol met 
prachtige gekleurde bloemen en theekopjes
eens op een
SEASONS manier te laten zien!

Liefs
LIA

9 opmerkingen:

  1. Ik had je wel door hoor ;-), maar eigenlijk vind ik ook dat ik niet aan de raadplaat mee mag doen. Teveel voorkennis! Leuk om de tuin van Madelief op een andere manier te zien.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I did guess just before that final photo. What a beautiful place you have visited. A place that seems magical, but actually has been created by artistic talent and lots of hard work.

    Beautiful! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tuin is dit!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Dat heb je echt heel leuk gedaan. Wat heeft ze toch een heerlijke tuin hè?
    Je hebt het super vastgelegd en ik moest echt even heel goed kijken voor ik doorhad waar je was...
    Fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan, Lia! De prachtige tuin van Madelief op een andere gevoelige plaat vast gelegd. En zie daar, Madelief druk aan het fotograferen. Leuk om al die plaatjes weer op haar blog voorbij te zien komen..
    Ook jouw foto's zijn het genieten meer dan waard!!

    Geniet van de dag
    Liefs
    Patricia



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben haar direct gaan volgen....wat een mooie tuin!
    Leuk dat jij dat op een andere manier hebt vastgelegd.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Lia, wat leuk dat je dit doet.
    Bij de eerste plaatjes had ik al wel het vermoeden, maar als je Madelief dan ziet, dan weet je het zeker.
    Ze heeft een prachtige tuin en naast alle bloemen en kopjes ook nog mooie rustplekjes.
    Dit heet genieten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zag ik gelijk maar dat zal je niet verbazen:) mooie foto's lieve Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht het ook al te herkennen, erg mooi om te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen