vrijdag 29 augustus 2014

De hele week weekend,SLOT!

En als afsluiting van een heel fijn weekend
een etentje met mijn winkeldochter-familie!
Altijd een gezellige boel.............
En er is altijd veel moois en leuks te bewonderen in Marian's huis,
en niet alleen op tafel..............
ik mag jullie wat mooie hoekjes laten zien.
inspiratie & creatief & verzamelingen = SFEER!



Vol bewondering ben ik altijd over de kookkunsten van Marian en Ivar
vegetarisch & lactosevrij & glutenvrij en dan ook nog allemaal LEKKER & MOOI.



Creativiteit heeft Marian in dr genen meegekregen
deze cactusjes heeft haar moeder gemaakt!

en kijk..........het vaasje van de Swan Market past er goed bij!
Of ik Marian een beetje ken?








en dan nog de AFTER PARTY


Lieve Jolie wilde erg graag in mijn tas mee.......

En ik kreeg OOK nog kadootjes mee
 lekkers uit Denemarken!
En HomeMade by Jose! 
YUMMIE!



                                                                                                                                                            Bedankt lieve Marian en alle helpers voor dit geweldige verjaardagskado!


En dan is het nu WEERweekend!
Voor mij een soort WERKweekend :)
NAJAARSBEURS
ben benieuwd wat er allemaal voor moois is........



Fijn weekend allemaal en bedankt voor jullie lieve en leuke reakties op mijn week.
Ik geniet altijd weer als er door jullie reakties achter gelaten worden
ondanks dat ik zelf niet zo trouw daarin ben bij jullie!
Ik waardeer het dus heel erg als jullie het wel doen.

Heel veel liefs

LIA







6 opmerkingen:

  1. Oh het kan maar niet op en iedere keer weer geniet ik ook mee ...
    Ja en nu is het al bijna weer weekend !
    Aan jou wel toevertrouwd.

    Maak er iets moois van.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je valt hier volgens mij echt in een warm nest! Heerlijk die gezelligheid en wat een aparte dingen krijg je voorgeschoteld, leuk! Ik hou hier wel van. In eerste instantie dacht ik dat de cactussen echt waren, totdat ik het las...super! Jij kent Marian echt wel, het vaasje past precies. En ik ben verliefd op haar blikken-verzameling, wat een mooie exemplaren zit daar tussen. Toevallig heb ik het middelste voorste roze blik deze zomer in Utrecht op de kop getikt. De mijne ziet er wel niet zo mooi uit, als deze...
    Geniet nog lekker na van deze feest-week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er gezellig uit.
    En die cactussen, die zijn toch gewoon echt om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Zo heb je wel een lekker lang weekend gehad. Allemaal gezellige dingen en het ziet er fantastisch uit...
    Ik wens je een heerlijk nieuw weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lia,
    this seems to be a very creative family! The cactuses are so funny. I love them.
    Thank you so much for your lovely visit! Wonderful to have you around
    Happy Weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij!

    Fijn inkoopweekend Lia!!!

    BeantwoordenVerwijderen