donderdag 21 augustus 2014

HERFST in Augustus....

Ook al voelt het nu een beetje als Herfst buiten
je ziet ook duidelijk de verandering van het seizoen.
Nazomer, ik vind het altijd een hele fijne tijd,
de warmte van de zomer weg en de kilte van de Herfst nog niet aanwezig.
'sOchtends lekker fris, vestje aan
'sMiddags heerlijke heldere lucht en genieten van het buiten zijn!
'sAvonds de kaarsjes weer aan en vooruitkijken naar alles wat dit seizoen gaat brengen.
Maar het is natuurlijk nog zomer..............
Onze middag om Madelief's 50e verjaardag te vieren in villa Augustus
was het begin voor mijn Herfstgevoel & sfeervol zeker!
kijk maar even mee.......





een bankje om te genieten van de nazomerzon





de volgende 2 foto's doen mij met veel plezier terug denken 
aan mijn volkstuin met heerlijke EN mooie druiven in de broeikas!
Door mijn vaders ontdieven en snoeien en knippen met zo'n speciaal druivenschaartje 
hadden we ieder jaar heel veel lekkere druiven
Nostalgie!


ze zijn best leuk geworden 
vind je niet Jolanda
tussen het kippegaas door



Dit was mijn laatste post over een dagje uit 
met mijn blogvriendinnen Jolanda en Madelief

bij hen komen vast en zeker ook nog blogposten 
over deze middag
want deze 2 hebben ook een paar foto's gemaakt!

IK verheug me er op!

Lieve alle2
bedankt voor deze inspirerende middag.

En bedankt voor al jullie leuke en lieve reakties
er zitten een hoop 50ers bij in blogland.

Zullen we een 50er blogmeeting organiseren?

liefs
Lia


7 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Ik heb genoten van al je stukjes over de Villa hoor Lia, en als je een 50er blogmeeting gaat houden ben ik graag van de partij hoor, volgende week wordt ik 55, dus ik tel zeker mee... haha...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wacht dan nog even tot volgend jaar:) Het was zeker een bijzondere middag met 2 lieve blogvriendinnen en weer voor herhaling vatbaar. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk..!....ik word ook 50 volgend jaar...niet verder vertellen hoor..!...hihihihihi...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het voelt inmiddels toch wel als herfst brrr ... en niet als een lekkere nazomer. Maar, wie weet volgende week toch nog wat nazomeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je een uitnodiging doet Lia, kon je wel eens een grote groep op bezoek krijgen. Ik ben ook van de partij hoor!
    En je hebt een prachtig slot gemaakt met deze foto's van een mooie dag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach....wat jammer! Dan mag ik niet meedoen, hihi. Ik heb de 6 er al voor staan, helaas.
    En als je die er voor hebt staan ben je al in de herfst van je leven zeggen ze wel eens dus.....geef mij nog maar een poosje de zon!

    Fijn weekend!
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lia,

    Met veel plezier heb ik door je foto's gescrold. Ik zal Jolanda en jou binnenkort een aantal toesturen, waar jullie goed op staan. Wat een gezellige dag was het he?! Ik hoop dat je etentje vanavond een succes is. De tafel zag er in ieder geval geweldig uit!

    Fijn weekend!

    Liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen