maandag 15 september 2014

een stukje winkel....

Eindelijk weer eens een gewone post waarin ik jullie
wat foto's laat zien van de winkel.
Gemaakt door Jolanda van het blog Franse Lelie,
vriendin door het bloggen en
zoals jullie weten mijn HOUSEfotograaf!
De aanleiding is een stuk in een mini Magazine
over winkels in Zuid-Holland en Zeeland.
Hier komt in Oktober de 1e editie van uit, ik hou jullie op de hoogte!

Kijk maar even mee hoe de winkel er NU uit ziet
de foto's zijn zaterdag gemaakt van wat vorige week nog
 "de natte hoek" was.
Geen druppel meer te vinden!

De foto's lijken op elkaar maar zoek de verschillen......
hier en daar is wat weg en bijgestyled.


morgen een andere hoek.

Liefs
Lia








5 opmerkingen:

  1. Heerlijk die kleurtjes!
    Ik ben op dit moment zelf ook bezig met kleur en ik geloof dat ik de tijd aardig aan voel!
    Mag ik je vragen in welke kleuren je die kleine kaarsen allemaal hebt, of komt dat vanzelf wel voorbij?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Gerry, je mag me alles vragen :)
      de kleine kaarsjes heb ik in heel veel kleuren.
      wit, ecru, zalm, roze, lila, paars, licht blauw, grijs.
      dat was het geloof ik.
      liefs van mij

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk voor je dat alles weer is opgeruimd! Het ziet er weer verkoopbaar uit.
    Maar het zal wel veel werk geweest zijn. Moest je nog veel weggooien?
    De winkel ziet er in ieder geval prachtig uit met die kleuren.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het ergste weer achter de rug is en je weer lekker kunt stylen in je winkel. En je hebt het weer super-gezellig gemaakt. Heerlijk die kleurtjes, ik hou wel van dit blauw/groen (en Jolanda zal hier ook wel van hebben genoten, het zijn toch ook háár kleurtjes). En die Tolux-stoeltjes...zwijmel...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer heel erg leuk uit. Ik heb vandaag weer n kijker, dit keer met aankoopmakelaar. Als het wat wordt kom ik een mooi kommetje bij je halen ;) en zie je me snel
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen