zondag 26 oktober 2014

En dan nu weer eens even wat anders..............

Lieve allemaal,
Vanaf nu ga ik jullie eens wat meer laten zien van DE merken bij House of Seasons.
Ik verkoop sommige merken al heel erg lang.
Daardoor is het zo'n vast stukje van de winkel dat ik gewoon vergeet om ze eens uittelichten :)

Nu laat ik jullie Ib Laursen zien.
Eén van de Deense merken waar ik dol op ben.
Zij hebben een uitgebreide collectie
en uiteraard heb ik die niet helemaal,
dan zou ik geen plek meer hebben voor andere spullen.

Kijk maar even mee.












Ik ben dol op deze sfeer!

Ik heb na een week kerstsfeer maken 
en de eerste kerstballen verkopen
er nog geen genoeg van 
en ga even sfeer proeven bij de concurrent :)
 
Fijne zondag!

Liefs
Lia


5 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Heel erg mooi, vooral de ingetogen kleuren. Ik vind kleurrijk en vrolijk heel erg leuk, maar op de langere termijn ga ik toch altijd weer voor de wat ingetogener kleuren.. prachtig...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zo met het wit, ziet er schitterend uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Lia!
    Vooral de kandelaars vind ik leuk.
    Ik ontdekte dat Riviera Maison de stijl van Hoffz kopieert in haar klossen kandelaars en in de Indiaanse potten. En dan kun je vooral de kandelaars naast het normale formaat ook megagroot krijgen. Maar de prijzen zijn niet goedkoper.
    Leuk om de hoekjes van je winkel te zien!

    Liefs, Gerry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke ingetogen sfeer heeft IB Laursen. Ik hou daar ook zo van. Maar ik denk dat mijn kinderen meer de kleurrijke kant verkiezen. Dus het zal ook dit jaar weer een compromis worden...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom het dinsdagmiddag met eigen ogen bekijken. See you!
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen