dinsdag 16 december 2014

Emma Bridgewater........


Wat is dat toch met Emma Bridgewater en Kerst?
Zodra de decembermaand in aantocht is dan blijf ik Emma Bridgewater bijbestellen.
Altijd een goed cadeau natuurlijk, zo'n 1/2 pint mug of een babymug,
je kan er niet genoeg van hebben en er sneuvelt er ook wel eens één.....
Weten jullie dat wij het enige land zijn dat veel babymugs verkoopt?
En daarom maken ze in de fabriek van Emma Bridgewater
soms speciaal voor ons land een hele serie babymugs die niet in de catalogus staan!

Een stukje Emma Bridgewater by House of Seasons.











de mooie foto's zijn gemaakt door Jolanda van Franse Lelie.
Kennen jullie haar blog over Rotterdam al?
ECHT even kijken

Ik ga weer snel verder met Kerstkadootjes inpakken.....

LIEFS
LIA
 

7 opmerkingen:

  1. Hihi...het is niet alleen Emma Bridgewater en kerst, maar ook Emma Bridgewater en Lia hoor ;-). Want volgens mij ben jij gewoon (en ook heel begrijpelijk) smoorverliefd op dit merk. Wat leuk dat de babymugs speciaal voor Nederland worden gemaakt en hier zo goed lopen.

    Succes met alle drukte! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk weer om te zien, Lia, een blik in je winkel blijft fantastisch...
    Leuk om te lezen dat die babymugs het hier zo goed doen dat de fabriek ze extra maakt voor Nederland...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een feestje om je blog te lezen en de foto's te zien.
    Fijne feestdagen en groetjes
    El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Wat ik bij jou zo leuk vind is dat oud en nieuw zo mooi combineert.
    En ik had het idee het al een paar keer in de verte gezien te hebben, maar er is ook een viooltjes mug? Volgens mij hangt er nog al een prijskaartje aan.
    Heb je trouwens mijn e-mailtje nog gezien, vanuit één van je vorige loggen?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft een heerlijk hoekje in jouw winkel en nu zie ik daar roodborstjes op die bekers en daar wordt ik dus hebberig van! Kom hopelijk snel weer eens binnenvallen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die babymugs. Succes met je kerstdrukte. Je loopt vast je benen onder je achterste vandaan, maar het is zo'n gezellige tijd dat je dat vaak pas 's avonds in de gaten hebt als je op de bank ploft. (jarenlange ervaring van lang gelee maar vast niets veranderd)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,
    Ik heb de mail er weer door gedaan, dus ik hoop dat je hem nu krijgt.
    Zou je misschien ook willen schrijven of je alleen een grote viooltjes of ook een babymug met viooltjes hebt en hoe duur ze zijn?
    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen