donderdag 18 december 2014

ENGELTJES...............

Vandaag een post met vleugels.
Engeltjes, ik verzamel ze al mijn hele leven
en ook bijHouse of Seasons zijn ze altijd te vinden.
Vooral met Kerst!



dit is mijn favoriet!



engeltjes van Maileg, in een luciferdoosje
net als de muisjes!





sprookjesachtige engeltjes


Jolanda vindt ze denk ik ook erg leuk,
want hier zijn ze nog een keer op de foto gezet door haar!




Muizenengeltjes van Maileg


Tot morgen.

Kus van mij

 
 


 Liefs
Lia





8 opmerkingen:

  1. Wat een guitige snoetjes hebben die engeltjes, het zijn eigenlijk bengeltjes met vleugeltjes! Zo leuk hoe ze met hun voetjes in de lucht steken. Heb deze nog nooit gezien, want anders had ik er zeker eentje in mijn mandje gelegd...
    Maar die andere engeltjes mogen er ook wezen, heel stijlvol. Die stijlvolle dame met roze rok komt me bekend voor: ik heb ze nl in drie verschillende versies maar wel met een ander 'rokje'. Ze hangen bij mij aan de spijlentrap mooi te wezen...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn toch schattig! Ik hou ervan, heb niet voor niets een engelenboom.....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De een na laatste foto van de muizenengeltjes van maileg vind ik toch wel echt tof!
    Ik heb bij mijn bloemenvrouw een paar hele mooie en deftige engelen van glas gevonden. Ik hoop dat het nog lukt om ze te laten zien en anders volgend jaar.
    Veel succes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk, ik ben ook verzot op engeltjes, het hele jaar door zie ik ze graag. Ik vind hier dat laatste engeltje (beertje) ook een dotje hoor...mooie foto's...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi, de ene nog liever dan de ander. En wat ziet je winkel er pracht mooi uit, Lia. Complimenten hoor!!

    Fijne avond
    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi die verzamel engeltjes .... begrijp dat je daar van geniet .... wens je bij deze een fijne dagen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een prachtige winkel .....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben gek op deze engeltjes en die popjes! Heel leuk zijn ze! Heb je mijn boekje ontvangen?
    Fijne dagen,
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen