zondag 13 december 2015

KERST by House of Seasons.............





........dat is een hele drukke tijd.
Vanaf eind oktober zijn we al in Kerstsfeer.
En dat kerstsfeertje verveeld na al die weken zeker niet!
Nu heb ik eigenlijk al een weemoedig gevoel dat we nog maar 2 weken tot de Kerst hebben.
Het blijft, zelfs na 22 jaar Kerst by House of Seasons een magische tijd.
Al die lieve mensen die speciaal naar mijn winkel komen,
om even te genieten, kadootjes te kopen, een praatje te maken.
Ik geniet er van!
Ik ben altijd weer verrast over de enorme drukte in de winkel in de decembermaand.
Maar door alle drukte heb ik eigenlijk geen tijd om jullie op mijn blog mee te laten genieten.
Gelukkig heb ik dan mijn vriedin Jolanda van Franse Lelie die af en toe even gezellig langs komt
en soms haar camera meeneemt.
IK heb genoten van haar blogpost over mijn winkel, dankje lieve Jolanda!
Dus als jullie nog even bij mij in de winkel willen meegenieten van de Kerstsfeer..............
kijk even bij Jolanda!
klik hier **************************************************************
Ik wens jullie allemaal nog hele fijne voorpret voor de Kerst en misschien tot ziens?


Liefs
Lia






7 opmerkingen:

  1. Lieve Lia,

    Het ziet er allemaal weer geweldig uit! Ik hoop dat het mij lukt om deze of anders volgende week nog even langs te komen.

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lia, dank je wel voor je flitsende reactie op mijn post ;-). Wat fijn dat je zo geniet van deze weken in de winkel, de komende weken nog maar even dubbel genieten!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lia, I completely agree with you about enjoying the quick pace of these particular December weeks. It's fun being able to share this pleasure with lots of folks, both online and in our day by day real life...the one with the alarm clock in the morning. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Lia, en die blog van Jolanda heb ik ook nog niet eens gezien. Ik ga straks snel even kijken bij haar.
    Ik weet uit eigen ervaring dat het heel gezellig is in je winkel in deze tijd. Maar of ik er zelf nog een keer bij langs kan komen, dat kan ik niet beloven. Ik zou het wel willen, maar ben best heel druk op het moment...
    Komend weekend hebben we Castlefest Wintereditie bij Kasteel Keukenhof, waar we, Sanne en ik weer met onze stand met middeleeuwse kleding staan. En daarnaast ben ik nog steeds bij mijn jongste in haar huis aan het schilderen. Verder staan er behoorlijk veel andere afspraken in mijn agenda en de tijd vliegt echt zo snel voorbij...
    Geniet jij nog maar lekker van je sfeertje in je winkel,
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er gezellig uit in je winkel: daar zullen wel vel klanten op af komen! helaas woon ik een beetje te ver weg....
    Sterkte met deze drukke maand maar ook veel plezier gewenst ( ik denk tenminste dat je er heel veel plezier aan beleefd!)

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet nog lekker van deze speciale twee weken...Wat een voorrecht om mensen blij te maken, als ze een kadootje uitzoeken voor zichzelf, of als ze blij zijn er een te vinden (en dat moet bij jou zeker lukken!) voor een ander...Je pakt dan ook een beetje een 'blij gevoel' in...Mooi toch!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jolanda had inderdaad prachtige foto's van je winkel gemaakt.
    Fijn dat je altijd blijft genieten van deze tijd Lia!
    Ik hoop ooit nog een keer langs te komen, maar in de omstandigheden lukt het gewoon niet altijd.
    Zullen we zeggen wat ik het vat zit verzuurt niet?

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen