woensdag 30 november 2016

Christmas Blues ***************************************************************************************

Lieve allemaal,

Christmas Blues, meestal heb ik dat erna, als alles weer voorbij is, maanden zijn wij by House of Seasons bezig met de Kerst, maar nu laat ik een stukje BLUE zien in Kerstsfeer.
Ik werd aangenaam verrast door het vele donker blauw wat ik dit jaar op beurzen en nieuwe collecties en in de bladen langzaam zich een plek zag veroveren.
Blauw in huis zorgt voor een mooie sfeer als het goed gecombineerd wordt. 
De Blues, tja donker maar een donker waar je rustig van wordt.
Kijken jullie even mee naar binnen?













Foto's van Franse Lelie 

Een aantal nieuwe merken en een aantal klassiekers,
wat een mooie plaatjes en composities levert dat op!
Ik kan het ook voor Thuis aanraden om eens vanalles door elkaar te husselen, je zal verrast zijn over wat er gebeurd.

Liefs
Lia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten