dinsdag 15 november 2016

Long Time No See...........

Lieve allemaal,


Hier ben ik weer.
Veel van jullie zie ik gelukkig regelmatig via FB of IG of in het echt (NOG leuker!)
Maar bloggen is er lang niet van gekomen.
Ik heb een heel zwaar jaar achter de rug en als gevolg daarvan een man die binnenkort werkloos is.
Dat alles heeft heel veel energie en tijd gekost.
De winkel en alles daaromheen schoot er een beetje bij in.
Natuurlijk doe je alles wat MOET, maar dan is er geen puf meer over voor van alles wat je WIL.
MAAR...........
alles is wat in rustiger vaarwater gekomen nu en en ik heb het gevoel dat ik er weer ben en ik wil weer meedoen in blogland.

De drukste tijd van het jaar is weer begonnen.
DE kerstboom staat weer te stralen en er is van alles in en om de winkel wat ik jullie graag wil laten zien.
Dus vanaf nu zullen jullie mij weer afentoe voorbij zien komen en ik, ik heb heeeeeeeeeel veel bijtelezen bij jullie.
Heerlijk op de bank genieten van al het moois, ik verheug me er op.
Liefs van mij
Lia



7 opmerkingen:

  1. Lieve lieve Lia , je bent er weer . wat goed dat je inmiddels kan benoemen wat er was en hoe het nu is . Het leven neemt soms moeilijke wendingen . Je ziet nu hoe je er toch weer uit bent gekomen. Misschien veranderd , anders maar zeer zeker gegroeid . Wat ik bij jou altijd zo bijzonder vind is dat jij niet zomaar "iemand" met een leuke winkel bent . Jij bent ook een mensen-mens en jij betekent ook echt iets voor de mensen die er komen. Daar liggen kwaliteiten van jou . Ik hoop dat deze komende tijd jou , naast drukte , ook heel veel extra's mag brengen in de vorm van "liefs" gewoon voor jou !
    Ik kom graag binnenkort even buurten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dear Lia, here I am, another Frances, welcoming you back to blogland, just in time for Christmas. It's been grand to see you over at IG, a place that is still very new to me. I try to remember that even on darkest days, there is the possibility of light and of kindness. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia. Wat naar dat het afgelopen jaar zo zwaar voor jullie is geweest. Gelukkig dat je nu wel het gevoel hebt dat je er weer bent. Ik hoop dat jullie de zorgen van jullie af kunnen zetten en dat in deze donkere dagen de zon weer veelvuldig voor jullie gaat schijnen. Zodat je ook weer echt van je mooie winkel genieten kunt!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zware tijd, maar mijn moto is: Delen is helen en door je verhaal te doen kunje het leed verzachten, misschien niet oplossen maar je rugzakje wordt er wat lichter van. Maak er het beste van en probeer de zonnestraaltjes te zien. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent! Wat verdrietig dat je zo'n periode mee moest maken....ik hoop dat het jullie weer goed zal gaan! Ik ben er ook al een poosje niet geweest en ben eerst maar eens begonnen met reageren en voor mijn blog....ik zie wel! Geniet van deze tijd in je winkel!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed om te horen dat het wat beter gaat.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen