zondag 18 december 2016

KerstStress......................

************************


Na een superdrukke zaterdag met onze
Beleef Kerst in de Lusthofstraat Kerst Markt
gaan we de laatste-week-voor-Kerst in.
Wat een feestje was onze Kerstmarkt, in de hele straat was het Sfeervol en Ouderwets Gezellig Shoppen
met Kerstman, Gluhwein, Chocolademelk en veel,
HEEL VEEL genietende mensen.
30.000 likes op onze Facebook pagina over de Lusthofstraat.
(volgens mij zijn ze allemaal geweest :) )
Mensen uit het hele land en toeristen uit allerlei landen liepen in ons straatje.
Genietend van de sfeer en de houten chalets, de lichtjes en de leuke spullen.
Bij ons in de winkel leek het wel Ikea op zondagmiddag,
file rond de Kerstboom, 
zo druk hebben we het nog nooit gehad!!!!!
Moe na zo'n dag, natuurlijk, maar wat een geweldig gevoel om ZOVEEL blije klanten te hebben geholpen met hun Kerstkadootjes.
Al die mooi ingepakte pakjes van House of Seasons,
die straks onder al die Kerstbomen in het hele land en ook in het buitenland zullen liggen.

Lieve allemaal,
ik loop bijna naast mijn schoenen!
Trots op mijn meiden, mijn moeder en Jacques die allemaal keihard hebben gewerkt.
En op mijn winkel!
In deze moeilijke jaren overeind blijven
ik besef heel goed dat ik een geluksvogel ben.
Dankzij al die lieve, trouwe, gezellige, enthousiaste klanten!
DANKJULLIEWEL!

******************************************
Ik laat deze week nog wat hoekjes van de winkel zien
gaan jullie even mee naar boven?

















foto's gemaakt door Housefotograaf Franse Lelie

*************************************************************************

Lieve allemaal
Geniet van deze laatste dagen voor de Kerst
KerstStress kan ook leuk zijn 
en met die gedachte gaan wij bij House of Seasons 
deze laatste lange week in!

Liefs
Lia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten