vrijdag 23 december 2016

Laatste dag alweer ********************************





Lieve allemaal nog even wat foto's van mijn WERKPLEK!
De afgelopen weken hebben Jacqueline en ik hier heel wat uurtjes gestaan.
HEEL veel pakjes hebben we ingepakt, met veel plezier!
Morgen de laatste dag voor de Kerst we gaan nog even genieten van 
The Most Wonderful Time of The Year.

**********************************************************













Ik wens jullie een stresssssvrije Dag voor Kerstmis.

**************

Liefs
Lia







3 opmerkingen:

  1. Lieve Lia het is helaas niet gelukt nog even te komen voor de kerst........zo jammer maar wieweet gaat het volgende week nog lukken....ik ben blij nog een dag ...dan is het klaar voor mij dit jaar......wat een moeilijke week...heb spit voor de tweede keer in nov ook al...echt te erg....en wat is het druk...zoveel bestellingen zo fijn......nou ik ga mijn best doen morgen weer....succes jij ook lieverd tot gauw hele fijne dagen geniet van het samen zijn liefs van ons ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Once again, I thank you very much for sharing the beauty and style and humor of the House of Seasons. This is a place I truly do wish to visit some day, some year.

    Meanwhile, I wish you and yours a very Happy Christmas. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia, ik wens jullie een hele gezellige winkeldag! En natuurlijk hele fijne kerstdagen met zijn alle Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen