zondag 18 september 2011

Herfstsfeer van buiten naar binnen...

 
Herfst, warmte en sfeer....
 
Denneappels, kaneelstokjes, eekhoorntjes.....

Herfstkleuren, kaarsen aan....

Hier zijn we al helemaal in de herfst!
Met het Kralingse Bos om de hoek gaat dat ook heel natuurlijk....
Na een heerlijk boswandeling maken we het binnen weer gezellig!
Jullie toch ook?

Op de eerste officiele herfstdag,  woensdag 21 september, is de trekking van de give-away.
Doe nog gauw even mee en drink binnenkort een kopje herfstthee uit deze 1 van de 2 bekers met wegvliegende vogels die ik weggeef!

Liefs
Lia

13 opmerkingen:

  1. Je winkel is helemaal in herfstsfeer...gezellig hoor! Heb er helemaal beelden bij dat het voor klanten op een gure herfstdag heerlijk is om bij jou in de winkel binnen te komen!

    Ik wens je nog een hele fijne zondag! Lieve groetjes van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    O wat ziet dat er weer mooi uit. Hartstikke gezellig. Ja, ook hier dennenappels... prachtig. Ik ga echt morgen of dinsdag naar het bos, of het nu regent of niet... Ze zijn zo mooi en ze blijven dat ook lange tijd...
    Het is echt heel mooi en warm geworden. Heel uitnodigend, dat kan niemand weerstaan Lia...
    Ik wens je nog een heel fijne zondag.
    Groetjes,

    p.s. Ik heb je getagd... zie mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Lia, super uitstraling heeft je winkel zo, zo mag de herfst bij mij wel binnenkomen, langzaam en subtiel.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk herfst sfeertje........fijne zondag !!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie herftskleuren bij elkaar, dat is puur herfst.
    Als herfstmens geniet ik enorm van al deze posten.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's weer van je winkel lieve Lia. Lekker die herfstsfeer. Wat ziet het er toch gezellig uit. .
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk dit sfeertje.. warm, gezellig en knus!!

    fijne avond,
    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke herfst sfeer....
    Ik blijf duimen voor zo'n prachtmok ;0)
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit er gezellig uit Lia. Wat lief ook die kleine eekhoorntjes.
    Zoals in de zomer veel van binnen naar buiten gaat, draaien we nu de rollen om en gaat buiten naar binnen.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je prachtige fotocollages. Je brengt sfeer en herfst goed naar voren. Echt genieten!

    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's Lia...! en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog!

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Lia
    Wat prachtig zeg!! wat een heerlijke sfeer bij jou hier op je blog! Ik ben blij dat je langs bent komen wapperen bij mij. Ik ga jou natuurlijk ook volgen en doe graag mee aan je giveaway hoor wauw wat een beauty.
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke herfstsfeer heb je binnen weten te brengen. Ik geniet!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen