vrijdag 14 oktober 2011

Super Herfst Give Away

Op de valreep, wil ik toch graag meedoen met de Super Herfst Give Away! van Lynda, Diana en Chantal.
Ik kreeg namelijk deze week nieuwe geurzakjes binnen van "Ot en Sien", heerlijke nostalgie..........
Er staat zo'n mooi gedichtje op dat wil ik jullie laten lezen!
Jammer dat ik het jullie niet kan laten ruiken...........
Herfstsfeer is van alle tijden, de herfst daar moet je met alle zintuigen van genieten.......






                                          Zoete Herinneringen Aan De Herfst

                                                De zomer is voorbij,
                alle bladeren veranderen in de mooiste kleuren,
     Met rubberlaarzen aan naar het bos om kastanjes te zoeken,
                                  en ruik de heerlijke geuren.
                  De zon schijnt zacht en er waait een frisse bries,
              de mand zit vol herfstfruit nu snel weer naar binnen.
                                  Thuis samen met moeder
      pijpen maken van eikels en van kastanjes maken we spinnen.
                  Snuif de lucht van vroeger nog één keer op,
                                 nog één keer terug naar toen
               en dan met volle zin op naar het volgende seizoen.

 Net in de tuin heb ik wat rozenbottels geknipt, van de roos die deze zomer honderden rozen had, nu binnen in een paar oude karaffen, weer genieten ervan, dat zijn de mooie dingen van de herfst!





                                                                           LIEFS,
                                        LIA


                                       

11 opmerkingen:

  1. Wat lief zijn die geurzakjes, dat is inderdaad pure nostalgie! Je rozenbottels staan ook erg mooi.
    Alvast een fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Wat een heerlijk gedichtje..! En daarmee een heerlijke bijdrage aan de SHGA. Je rozenbotteltakken maken het geheel, samen met de geweitjes helemaal af... Perfect!!
    Ik wens je een heel fijn weekend, hopelijk houden we dit weer een poosje...
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,

    Wat een leuke geurzakjes, en helemaal in stijl van de SHGA!
    Ik vraag me af of de spullen op de 2 middelste foto's van je header plaids zijn of sjaals? En of je ze verkoopt in de winkel?
    Ik ♥ sjaals en daar... daar heb ik er nooit genoeg van '-)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die geurzakjes Lia. Als ik ze zie en ruik kan ik er nooit aan voorbij gaan. Ben er gek op. Leuk dat je ook aan die give away gaat meedoen.
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je op het nippertje nog meedoet aan de SHGA!! Ik zou het megagaaf vinden als jij zou winnen hihi...ik zie het al helemaal voor me ;-)!

    Ik wens je een heel fijn weekend en succes met de metamorfose in de winkel!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke bijdrage en het kan gelukkig nog net!
    leuk gedichtje ook en wat zal dat geurzakje lekker ruiken!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben jij geen sponsor dan ???...ja hoor...doe ik de volgende keer ook niet meer hoor....kan ik lekker gewoon mee doen.......hihihih!! heb je mijn mail wel gehad gisteren???...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geurzakjes zijn altijd leuk en helemaal met een mooie afbeelding en een 'zoet' gedichtje...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zakje met gedichtje...ruikt vast naar appeltaart, denk ik....
    Ik hou ook erg van de herfst.
    De opkomende zon door de mist boven de weilanden is hier prachtig in de polder.
    Ik vind het ook altijd leuk om kastanjes, mos, denneappels, herfstblaadjes etc te verzamelen in een mandje...ik lijk wel een eekhoorn!
    Fijn weekend,
    Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Lia , ik lees altijd je blog maar laat geen berichtje achter . Maar nu wel , want ik vind het zo heerlijk om je house-of-seasons blog te volgen . Oh als ik het allemaal zie dan zou ik wel .......
    willen kijken neuzen genieten kopen maar ook helpen met uitpakken hoor.
    Ik ben al geruime tijd vreselijk aan het tobben met een rug die niet meer wil en daardoor kom ik nergens en dus ook niet bij jou .
    Ook geen nieuwe schoolbeker kunnen kopen in de zomervakantie . Ik kan niet werken en dat vind ik vreselijk want ik heb de leukste baan .
    Het is niet anders toch HOOP ik OOIT .....
    Maar voor nu ben ik blij met blog natuurlijk .
    Groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie ode aan de Herfst Lia. Heerlijk al die kleur èn geur. De zomergeuren (kaarsjes en geurzakjes) maken hier nu ook plaats voor die heerlijke warme herfstgeuren, zo leuk om dit met de seizoenen aan te passen.
    Je Rozenbottels staan heel mooi in de vaas.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen