woensdag 28 mei 2014

De WINKEL....




Hallo allemaal,

jullie zullen wel denken,
dit is toch een blog over House of Seasons????????
Al die cruiseposten, dat hebben we nu wel gehad zeg!
Maar nee hoor, er komen er nog meer........

 MAAR nu eerst even een linkje naar het blog Franse Lelie
van mijn blogvriendin EN HOUSEfotograaf Jolanda.
Ben er ZO blij mee.
Zoals zij het op de foto zet, ik krijg dat niet voor elkaar hoor!




En kennen jullie al haar blog over Rotterdam, echt TOP!
Als ik niet al in Rotterdam zou wonen dan zou ik er meteen WEL willen wonen.
Dus even kijken.......
Rotterdam through my lens 



Volgende post wordt weer cruisen!

Liefs
Lia


6 opmerkingen:

  1. Hello Lia,

    Well, we are certainly very impressed with Rotterdam after our recent visit. We are tempted to live there ourselves and, of course, to visit your store which we missed this time.

    We shall check out the blogs you mention, so good to make friends across the Blogosphere!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Ik zag de post bij Jolanda al, heel erg mooi.... en ze heeft ook weer zo'n mooie post gemaakt voor jouw winkel, heerlijk was dat weer...
    Ik wens je een heel fijne avond, en een heel mooie Hemelvaartdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lia,
    Zag de mooie post van Jolanda al en ik ben ook groot fan van haar beide bloggen!
    Ze heeft je winkel weer prachtig neergezet.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben er zelf even tussen uit geweest, dus moet een deel van je cruise posten nog lezen. Omdat ik iets met schepen heb, vind ik ze super en ja, de blog van Jolanda over Rotterdam daar ben ik ook een grote fan van. Ik woon dan wel net buiten Rotterdam, maar het blijft toch onze stad.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm, dan zal ik wel een vreemde eend in de bijt zijn, maar ik heb het niet zo op een stad. Maar de manier waarop Jolanda Rotterdam portretteert is werkelijk fantastisch! Zelfs ik als stads 'hater' vind haar posten heel mooi.

    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's van je winkel bij Jolanda. Binnenkort kom ik weer eens langs hoor.
    Trouwens, je vroeg je eerder weleens af of je de kleding van Jeanne d'Arc wel of niet wilde verkopen. Nou ik vind de kleding die ik nu op hun site zie, helemaal geweldig. En nergens een dealer te vinden in heel Zuid-Holland. Misschien toch nog eens het overwegen waard voor jou (maar het neemt natuurlijk ook wel ruimte in).
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen