maandag 26 mei 2014

Cruisen, alweer? NOGSTEEDS!

Sorry, nog 1 post,
 met zomaar wat kleurtjes uit Istanbul 










één zwart-witte :)


Nog een paar uit de Grote Bazaar
al die kleuren hier,
je blijft foto's maken!




De club uit Istanbul was net kampioen geworden !

 
De vlaggen zijn mooi in kleur met de eeuwenoude plafonds hier.


Nog even  "etalages kijken".......








Tijd voor een heerlijk glaasje Turkse Thee

 




En het antwoord op een vraag van jullie is
JA NATUURLIJK moet je hier iets kopen!
Wat? 
Dat laat ik jullie later nog wel eens zien.



 Tijd om wegtevaren uit Istanbul
HEEL indrukwekkend
als je de stad steeds kleiner ziet worden.




Bij dit nieuwe deel van Istanbul krijg je een New York gevoel, toch?


En met een laatste blik
op naar een nieuwe Horizon


Liefs
Lia




9 opmerkingen:

  1. Hello Lia,

    We very much wish to visit Istanbul and this most colourful post has convinced us to go there without delay. It is clearly a most interesting city with an intriguing history. Your photographs have captured the vibrancy and energy so wonderfully. You obviously enjoyed it all immensely.

    And, we have always been intrigued by those trays which are held and swing to keep the drinks from spilling.

    We have found you via our dear friend Madelief and are your latest followers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lia,

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! Ik heb ontzettende zin in mijn Engelandreis. Hopelijk kom ik weer wat mooie spullen tegen ;-)! Leuk dat Jane en Lance zich als volger bij jou hebben aangemeld. De volgende keer willen ze graag bij je langs komen!!

    Jee Lia, wat zien je foto's er geweldig uit. Ik heb alleen deze post nog maar gezien, maar ga zo door de andere heen scrollen. We hebben straks een hoop om bij te praten! Mooie foto van jou en Jaques. Jullie zien er heel gelukkig uit!

    Geniet van je week verder. Tot gauw!

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ongelofelijke mooie reis hebben je gemaakt.
    Heb met plezier meegereisd!
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    Geniet nog lekker na!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Gerry,
      ik ben blij dat je nog steeds meevaart!
      Jacques zei dat het een beetje teveel werd, al die posten over de cruise.
      Maar ik heb zoveel mooie dingen gezien, dat ik weet niet te stoppen.
      Dus heeeeeeel lief dat je nog steeds reakties achterlaat!
      liefs van mij.

      Verwijderen
  4. Wat een heerlijke, fleurige foto's! Prachtig!
    Hebben we nu even nodig met die donkere wolken!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik geniet nog steeds van jullie reis! Ik krijg een heel ander beeld van Turkije. Ook je vorige post met de moskee vond ik heel indrukwekkend! In Turkije is landelijk, ton sur ton en ingetogen kleuren helemaal niet aan de orde, maar wel lekker knallen met die kleuren. Het geeft meteen een vrolijk gevoel (hoewel het leven daar heus wel zwaar zal zijn, zeker als vrouw). Je kijkt je ogen uit.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verveelt niks hoor, ik geniet lekker met je mee. Wat een kleuren he, en het contrast tussen oost en west blijft mooi. Blogpostje over de winkel gaat z de lucht in....eindelijk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Istanbul kleurrijk, al is Jolanda dan je huisfotografe en maakt ze prachtige foto's, jullie kunnen er ook wat van!

    BeantwoordenVerwijderen