zondag 19 oktober 2014

En toen was het Kerst....

WAT een dag hebben we weer uitgekozen om een kerstboom neer te zetten!
Ieder jaar beginnen we op de zondag van de Herfstvakantie,
aan het maken van DE KERSTWINKEL en echt ieder jaar moet de airco aan!
Dan is het toch wel moeilijk om in het sfeertje te komen.
Maar het is weer gelukt.
Jacques in korte broek, wij op teenslippers,
markiezen naar beneden, airco aan,
lekker CDtje op, speculaas bij de cappuccino
en dan begint het in DE boom hangen van alle gekke kerst"ballen"
en komt de sfeer vanzelf!




de lichtjesdans van Jacqueline en Jacques, ECHT teamwork!



Dan komen de dozen vol sprookjes 
en gaan mijn moeder en Clé aan DE boom beginnen




 




heb ik teveel gezegd, 
bij deze gekke kerstballen verzin je toch meteen een sprookje?





  


  


En ik?
Ik doe hier en daar wat hoekjes......
 






Met veel dank aan Jacques, Jacqueline en Erwin die
op zondagmorgen kwamen helpen met de basis,
bomen en tafels in elkaar zetten en de lichtjes ophangen.
En koffie drinken natuurlijk........
En aan mijn moeder en mijn vriendin Clé die samen alle bomen hebben VOL gehangen!

Ik ga nu mn mandje in en morgen verder met deze sfeervolle klus!
Truste allemaal, droom maar fijn van een sprookjes Kerst....................

liefs
Lia

ps Dinsdag en Woensdag zijn we GESLOTEN, jullie snappen wel waarom :)



4 opmerkingen:

  1. Wat een klus weer en wat zal het straks weer een feestje zijn om rond te kijken. Succes de komende dagen.Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzondere vorm kerstboom.
    En het zijn inderdaad bijzondere kerstboomhangers. Kun je veel op fantaseren.
    Nog veel succes bij het afmaken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep heerlijk en apart op je teenslippers, maar wat zal het weer mooi worden meid, knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Lia, het wordt weer prachtig bij je...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen