woensdag 15 oktober 2014

Ooooooooooooooooohhhh........denneboom!

Vandaag was mijn moeder al vroeg naar de winkel gekomen.
Heel fijn van die hulptroepen die er altijd zijn als er veel werk is!
Bedankt lieve Ma, het was weer een flinke uitpakken-en-prijzen-klus.
We verbazen ons soms hoeveel er overblijft NA het uitpakken.
dat lijkt soms wel meer dan toen het ingepakt binnen kwam??????
Willen jullie even meekijken wat er zoal uit de dozen kwam?









De volgende 2 foto's zijn speciaal voor jou Cees,
nog even wachten en dan mogen ze met je mee naar jouw boom!


 



En de volgende foto's zijn voor de vuilnisman,
waar ik heel blij mee ben na zo'n dagje uitpakken!





6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke versieringen :) Ik word er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een drukke tijd, Lia!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal mooi uit Lia....geniet ervan hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk lijkt me dat zeg! Maar wel leuk om alles neer te zetten/hangen!
    Veel plezier er mee.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat ik dit jaar voor de kerst nog af kan reizen naar je geweldig mooie winkel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk!
      En over de papieren rozen, ik heb de workshop bij Barry, des Guirlandes, gedaan, ZO LEUK!
      liefs
      Lia

      Verwijderen