dinsdag 27 oktober 2015

Kerstwinkelen *****

Hier een eerste kijkje in *Kerstsfeer by House of Seasons*
Het waren drukke weken, maar altijd weer leuk en gezellig om met elkaar
(gelukkig voor mij zijn er zijn altijd veel vrijwilligers!)
de bomen uit de kast te halen, neer te zetten uit te vouwen en optetuigen
(en als hoogtepunt voor ons de lichtjes in de boom, een samenwerking van Jacqueline en Jacques,
in een soort slapstick uitvoering)


lukt het niet, op FB kan je het filmpje WEL zien!


Vooral dat optuigen van die bomen is een klus die ik graag aan mijn vrijwilligers overlaat.
Ik zou er het geduld niet voor hebben.
Maar er blijft genoeg over voor mij om te doen hoor...................
Want behalve het optuigen van de bomen moeten er ook nog 2 etalages gedaan en alle kasten worden opnieuw gestyled en deze keer zijn er ook nog een aantal kasten van plek veranderd.
Dus een grote metamorfose met dit als resultaat.
Vandaag laat ik jullie zien wat je ziet als je binnenkomt en de etalage aan de Lusthofstraat.









Wat vinden jullie ervan?

Liefs
Lia


10 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer fantastisch uit Lia, wat een werk is er weer verricht.
    Lekker sfeertje in je winkel.
    Heel veel plezier en succes de komende tijd.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er echt GEWELDIG mooi uit allemaal Lia,
    Echt een feestje om bij jullie rond te lopen.

    Alleen jammer genoeg voor mij wel heel erg UIT de buurt,
    anders zou ik zeker niet met lege handen de zaak verlaten, ;-)))

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het weer geweldig voor elkaar, Lia!
    Ik vind die mandjes ook zo leuk!

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk is dat zeg! Daar heb je geen idee van als je geen winkel hebt: ik zou zeggen....eerst de Sint. Maar met een winkel kan dat natuurlijk niet. Ik denk wel dat je tegen kerst geen kerstboom meer wilt zien of heb je er dan nog wel zin in?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a charming place the House of Seasons is...particularly at this time of the year! Lia, I love the views of the window displays that show a bit of the surrounding street scene, too. Love those bicycles! And all the pretty little birds nestling in the Christmas trees.

    I can well understand what a big project it is to redecorate the shop...your clientele are truly in for a treat. Well Done! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig !!!...wat leuk allemaal.....liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal dat een klus geweest zijn, Lia! Wat een geluk dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die jou elk jaar weer komen helpen, vele handen maken tenslotte licht werk. De winkel ziet er heel sfeervol uit, jij bent er helemaal klaar voor zo te zien! Leuk hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er allemaal weer geweldig uit Lia! Bijzonder dat jullie ieder jaar met zo'n lieve groep mensen om jullie heen de winkel in kerstsfeer brengen. Het resultaat mag er zijn. Leuk ook de slideshow!

    Veel liefs en een goed weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Lia , adebenemend mooi . Het eerst wat in mijn hoofd opduikt is het liedje uit Anatevka : IF I WERE A RICH MAN ......
    Ik zou het wel weten. Ik kom volgende week kijken .... Yesssss. Vrolijk weekend gewenst >

    BeantwoordenVerwijderen