maandag 9 november 2015

KERST by House of Seasons....

Al enkele weken zitten we in de Kerstsfeer en ik heb al heel veel mensen,
die net als ik het een heerlijke tijd vinden, blij gemaakt.
Even het sfeertje proeven of de eerste keus hebben in de nieuwe collectie Kerstballen.
De eerste moeders zijn al weer geweest met hun kleintjes om even DE BOOM te bewonderen
en alvast een beetje voorpret te hebben om straks DE jaarlijkse Kerstbal uit te komen zoeken!


Een  Nostalgisch Brocante Kersthoekje...............
met niet alleen maar Kerst want er staan natuurlijk ook heel veel spullen om kado te doen!














Ik vind dit en heerlijk sfeervol hoekje in mijn winkel
wat vinden jullie ervan?

Liefs
Lia

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit en zo'n gezellige sfeer.

    Een fijne week (in de kerstsfeer) en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een en al sfeer in je winkel Lia, zo mooi allemaal. Ik zou willen dat er wat meer dagen in de week zaten, dan kwam ik beslist weer een keer bij je langs. Maar wie weer, de kerstsferen zijn nog lang niet voorbij.
    Fijne nieuwe week,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je toch een beetje hebberig van, hihi....Die is leuk, en die, en dat...Soms vind ik het jammer dat die eerste baardmans er nog tussen komt, want voor mij mogen ze de hele maand december gewoon kerstember noemen...maar dan zijn er hier wel een paar die de pepernoten missen, hihi.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte snuffelwinkel met zoveel mooie spulletjes bij elkaar. En dan ook nog zulke blije klanten...dat is toch super leuk!

    Fijne avond, Lia! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit hoor!!...liefs van mij....x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er prachtig uit, Lia, en je hebt de sfeer er helemaal in.
    Ik wens je een mooie tijd!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer mooi/leuk/gezellig uit bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, het staat weer lekker vol. Zo gezellig!
    Toch maar weer eens langskomen binnenkort.
    Lieve groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen