donderdag 12 november 2015

KERSTkadootjes by House of Seasons....

Een kijkje rondom de toonbank.
Hier hebben we vanalles en nog wat, de leukste kadootjes die ALTIJD goed zijn
en voor iedereen zit er wel wat bij, zowel om weg te geven als om te krijgen.
Vaak horen we de klanten zuchten.....WAT moet ik nu geven??????
Soms weet je meteen wat je voor iemand wilt kopen en waar je iemand blij mee maakt.
Maar soms is het gewoon lastig om juist DAT ENE goeie kadootjes uit te kiezen............
en dan hebben wij altijd wel een idee!
In deze tijd van het jaar hebben we veel bijzondere kadoboeken,
wat altijd een goed idee is voor Kerst!




Leuke, lieve, gekke en een beetje stoute boekjes.
Die wil je allemaal!



Dozen en Blikken!


Wie kent ze nog niet!
De Old Canvas Kaarten, voor iedereen zit er een toepasselijke bij.
Tape-je, hangertje of knijpertje erbij en je hebt DE muurdecoratie om kado te doen.



En voor SINT kan je altijd een KERSTBAL geven.
WEL een GEKKE!




 


Oorbellen en Armbandjes
Need I say MORE!
WIE wordt er niet blij van?




Genoeg inspiratie gekregen?
En dan hebben we het nog niets eens gehad over hoe het er uit ziet als we het hebben ingepakt!

Liefs
Lia
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Wat heb je toch enorm veel mooie spullen in je winkel. Echt voor ieder wel wat natuurlijk.
    Het ziet er fantastisch uit allemaal.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lia, looks as if your shop is all ready to help folks prepare for Christmas! As always, I love the topsy-turvy tree with its beautiful baubles. And...and I can see all sort of other temptations in those photographs that would make excellent gifts.

    Wish that I could visit and see it all in person. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er hangt een kaart met daarop de tekst : MIJN FAVORIETE PLEKJE IS DICHT BIJ JOU ! Dat is zo . Kon ik maar even bij je zijn ...... klinkt nu spontaan in mijn oren . Waarom is het toch zo , in het leven , dat lang niet alles gaat zoals gewenst .
    Ik kan echt wegdromen van heel rijk zijn en dan in de Lusthofstraat bonnen uitdelen om iets moois te gaan kopen in HOUSE OF SEASONS Om mensen BLIJ te maken , om hen kennis te laten maken met jouw paradijsje en hen onbezorgd te laten kiezen . En ook om jou dan te verrassen ! en hoe leuk zou het zijn om dan eens een indruk te hebben van WAT dan gekozen wordt .
    Ik zou echt zoveel leuke goede dingen weten voor als ik rijk zou zijn .
    Maar ik kan natuurlijk doorgaan met zoveel mogelijk één iemand blij maken , zomaar , onverwacht . En dat kan altijd . Dat kunnen wij allemaal . Dat doe jij elke dag in je heerlijke winkel , met het aanbod , met de opstelling de inrichting en ook met hoe jij alles inpakt .
    Als je aan mijn kleindochter vraagt : wat wilde oma vroeger worden toen zij nog klein was ? antwoordt zij : kadootjes-inpakster !
    mooi weekend lieve Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Lia , dank je heel hartelijk voor je lieve reactie .
    Ik en blij dat mijn reactie op een goed moment kwam.
    Dáár gaat het tenslotte om . Om iets te kunnen betekenen voor de mensen die belangrijk zijn .
    Jij doet dat zó vaak voor mij !
    Vanochtend nog was ik echt aan het zoeken naar het HOE WAT WAAROM in mijn leven.
    Dat is belangrijk , dat we contact houden met waar het om gaat , vanuit onszelf , voor onszelf .
    Waarom doen we ook alweer wat we doen ?
    bij ..... té véél en té drúk hebben verliezen we dat soms .....
    rust bij een koffie kan al weer veel goed maken .
    Ik merk dat ik het dichts bij de kern kom als ik blog .
    Niet door facebook of instagram . Vraag me dus heus wel af waarom ik die dingen dan ook blijf doen.
    misschien wel om op de hoogte te blijven / contact te houden met hoe anderen "het" doen.
    Ik denk aan je en hoop dat de nieuwe week een mooie zal worden .

    BeantwoordenVerwijderen